Viktresan

20 februari 2011

Flytdag 3

De första två dagarna var ju absolut inga problem att klara av. Jag fick till och med anstränga mig för att faktiskt komma ihåg min drink men idag - idag har det varit riktigt tufft och jag har sån ont i magen och jag vill bara äta. Jag drömmer om grillad kyckling och en stor saftig grillad stek att sätta tänderna i.

Och så tänker jag att jag faktiskt har 15 dagar kvar av eländet också! Hur ska jag klara av att ta mig igenom det här när det känns så här tufft redan dag 3? Men tydligen blir det lättare och lättare efter de första 6-7 dagarna.

Det enda jag vet är att jag under inga omständigheter får fuska! Så jag städar istället.. och städar.. nu är skrubben urplockad, sorterad och skräp slängt och kläder donerade. Sonens rum är fläckfritt likaså hall och kök... ska ta och börja med badrummet nu för att komma långt ifrån köket...

Inga kommentarer: